vineri, 20 aprilie 2012

ZONA 51 - SECRETELE Extraterestrilor

Ce se află în spatele misterului de la Roswell. 

Imagini declasificate

Secretomania legată de această bază militară, a cărui existenţă aproape că nu este recunoscută de către guvernul american, i-a conferit un grad mare de popularitate prin fanii teoriilor conspirative şi a făcut-o un izvor nesectat de inspiraţie pentru scriitorii SF. Însă, acum, informaţii declasificate, printre care şi fotografii, ale cazului oferă o perspectivă rară, dar chinuitoare, asupra incidentului.
Fotografiile sunt legate, în special, de prăbuşirea unui avion de spionaj, de tipul A12, prototip al SR-71 Blackbird, din ianuarie 1963. Incidentul a fost muşamalizatrapid de către guvern deoarece, fiind în mijlocul Războiului Rece, CIA şi NASA nu doreau ca progresul tehnologiei supersonice cât şi stealth să fie descoperite, potrivit unui noudocumentar al National Geographic.
Nedectabil de către radarele de la acea vreme, avionul A-12 putea zbura cu o viteză de 3.540 km/h - aproape de trei ori mai mare decât viteza sunetului - şi putea traversa SUA în 70 de minute. Camerele de luat vederi ultra-sensibile cu care era dotat aparatul puteau surprinde imagini cu obiecte mai mici de 1 metru aflate la sol de la o distanţă de peste 27.000 de metri.

Vezi și

  1. Schema de tratament pentru cazurile ușoare de Covid-19

  2. Romania traiește , încă ,  din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă

  3. Scara de valori a societății romanești 

  4. Europa privită din viitor

  5. Hrana vie

  6. Planurile in derulare sunt o munca in progres,  veche de sute de ani  

  7. Destinatii uimitoare pe glob

  8. Miracolul japonez- Drum reconstruit în patru zile

  9. Primarul care nu frură

  10. Duda a pus mâna pe Casa Regală

  11. Nu poti multiplica bogatia divizand-o !  

  12. Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg

  13. O Nouă Republică

  14.    A fi patriot nu e un merit, e o datorie.! 

  15. În vremea monarhiei, taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.

  16. Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL

  17. Cea mai frumoasă scrisoare de dragoste

  18. Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul

  19. Fii propriul tău nutriționist

  20. Maya ramane o civilizatie misterioasa

  21. Slăbești daca esti motivat

  22. Serbet de ciocolata

  23. Set medical Covid necesar acasă

  24. Medicament retras - folosit în diabet

  25. Brexit-ul - Spaima Europei

  26. Virusul Misterios

  27. Inamicul numărul unu al acumulatorilor 

  28. Sistemele solare - apă caldă

  29. Economisirea energiei electrice

  30.  Hoțul de cărți

  31. Aparitia starii de insolventa

  32. TRUMP ESTE PRESEDINTE

  33. Microbii din organismul uman

  34. Despre islamizarea Europei. O publicăm integral.  Și fără comentarii. 

  35. „Naţiunea este mai importantă ca Libertatea !”

  36. Masca ce omoară virusul     O veste de Covid  

  37. Primul an de viaţă - Alocatia pentru copil  

  38. Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea - Asasinii Economici



După aproape 50 de ani de la acest eveniment, documentarul celor de la National Geographic dezvăluie cum un zbor de rutină aproape s-a transformat într-un incident internaţional, când pilotul Ken Collins de la CIA a trebuit să se catapulteze din aparatul de zbor.
Zburând sub numele de cod "Ken Colmar", Collins testa motoarele subsonice ale  aparatului A-12 la o altitudine de 7600 de metri când avionul s-a ridicat după care a intrat în picaj, având vârful îndreptat înspre cer. Avionul s-a prăbuşit lângă Wendover, Utah, dar pilotul a scăpat cu viaţă datorită paraşutei. Acesta a fost "cules" de către trei persoane care s-au oferit să-l transporte până la avion.
Însă Collins fusese instruit să ţină civilii la distanţă de locul de prăbuşire al aparatului, aşa că le-a spus oamenilor să-l ducă în direcţia opusă, după care le-a spus că avionul avea la bord încărcătură nucleară. 
În acest timp, o echipă de agenţi guvernamentali ai Zonei 51 a fost trimisă la locul prăbuşirii pentru a iniţia o operaţiune de muşamalizare. Bucăţile de fuselaj au fost încărcate în cutii iar motoarele au fost tăiate în bucăţi şi urcate în furgonete.
Pozele declasificate ne arată cum echipa de recuperare a fost nevoită să acopere rămăşiţele avionului A-12 cu prelate pentru ca sateliţii de spionaj ruseşti să nu poată identifica tehnologia. A doua zi nu mai puteau fi văzute urme că acele ar fi fost locul unui accident. Detaliile prăbuşirii au fost secrete timp de jumătate de secol.
Collins spune că ar fi fost şi hipnotizat şi drogat cu "serul adevărului" pentru ca oficialii SUA să se asigure că a relatat corect fiecare amănunt al incidentului.
Este cea mai cunoscută bază militară din lume, deși, oficial, nu există. Zona 51 - locul operațiunilor secrete din timpul Războiului Rece - a fost multă vreme un magnet pentru excentrici, teoreticieni ai conspirației și cei extrem de curioși. Deși este puțin probabil să existe adevăr în zvonurile conform cărora Zona 51 ar fi un paradis pentru OZN-uri și extratereștri, este clar că guvernul american a pregătit ceva de decenii în Zona 51 și se pare că există un miez de adevăr chiar și în cele mai năstrușnice speculații. Astăzi, după ani de tăcere, cei din interiorul zonei își dezvăluie secretele pentru prima oară și expun ce se întâmplă cu adevărat în cel mai misterios loc de pe pământ... tunele subterane, avioane inamice ascunse, documente guvernamentale secrete despre OZN-uri și nu numai.






Ani de zile, Pentagonul i-a negat existenta, chiar si-atunci cand devenise de domeniul public ca acea infama bucata de desert aflata la 120 kilometri de Las Vegas, denumita Area 51, era o baza a fortelor armate SUA, destinata unor experimente super-secrete. Potrivit legendelor, in acea bucata de desert extrem de bine pazita de militari aveau loc experimente UFO: se sectionau extraterestri, pentru a fi studiati, intr-o atmosfera de X-Files. In realitate, ceea ce se stie cu certitudine este ca acolo au fost experimentate arme SF, produse insa cu tehnologii terestre, de la avionul-spion U2, la Stealth F-117A si pana la bombardierul invizibil B2.
Legenda dateaza din anii '40, cand la Roswell a fost reperat ceva ce semana izbitor cu o "farfurie" zburatoare. Potrivit documentelor, niciodata confirmate de guvernul american, in carcasa aparatului de zbor ar fi fost gasite corpurile a doi extraterestri, care ar fi fost transferate si conservate in laboratoarele secrete aflate in incinta bazei militare secrete. In 2001, in Statele Unite aparea cartea intitulata Dreamland. Autorul, jurnalistul Phil Patton, promitea sa le furnizeze cititorilor un reportaj detaliat pe tema unui mister american ce parea destinat a nu-si gasi o explicatie rationala. Titlul cartii se servea de unul dintre numeroasele nume utilizate de guvernul american pentru a defini acea zona situata in vestul Statelor Unite, in desertul Nevada, acoperita de un mister absolut: Dreamland, Area 51, Groom Lake, sau mai inocent, "parcul de joaca privat al militarilor", locul unde s-ar afla una dintre bazele militare cele mai sofisticate din lume, si unde ar avea loc cele mai inovatoare experimente tehnologice, necesare Statelor Unite pentru a-si mentine suprematia militara asupra restului planetei.

    Autostrada 375 traverseaza statul Nevada, mergand de-a lungul unui orasel numit Rachel. Nu este vorba nici pe departe de vreun loc cu relevanta turistica: domina tacerea tipica desertului, intrerupta la rastimpuri doar de zgomotul provocat de motorul unui avion sau de prezenta oarecum sinistra a unui vultur. Si totusi, in fiecare zi, aici vin sute de turisti pentru a vedea cu ochii lor celebra casuta postala amplasata pe o margine de autostrada si pentru a bea ceva la "Little A'Le' Inn": barul extraterestrilor. Guvernatorul statului Nevada a botezat chiar bucata de drum de langa Rachel "Extraterrestrial Highway" (autostrada extraterestrilor), in urma numeroaselor "aparitii" ale unor presupuse "navete spatiale", survenite in anii '90 langa casuta postala utilizata de trupa de la Klass-tv drept "nada" pentru UFO.


Inaccesibila multa vreme, in 2009, zona de 20.000 km patrati unde, potrivit mitologiei ufologice, ar fi ascunse probele existentei extraterestrilor, a fost fotografiata de un satelit rusesc, iar imaginile au fost scoase la vanzare pe internet (www.terraserver.com), pe un site creat de Aerial Images, o societate din care fac parte Microsoft, Kodak, Digital si o agentie rusa. In fotografii nu se vad nici martieni, nici discuri zburatoare, dar pentru pasionatii de mistere exista multe lucruri de vazut: se vad sute de edificii, zone rezidentiale, terenuri de tenis si unul de baseball, o pista de atletism si o piscina, dar si niste cratere stranii, provocate de nu se stie ce. De fapt, mai mult decat ceea ce se vede, cred unii, este interesant ceea ce nu se vede: in toata zona, nu se vede nicio masina, nicio strada asfaltata si nicio parcare; doar cate un autobuz, catarandu-se pe cararile nepavate care dispar printre stanci, totul ducand cu gandul la existenta unei retele subterane de transport. "In zona respectiva se dezvolta proiecte secrete, importante pentru siguranta nationala", a fost singura informatie "smulsa" unei purtatoare de cuvant a Air Force, Goria Cales. Atat si nimic mai mult.

Area 51 a fost fondata la inceputul anilor '50 (asadar la inceputul Raboiului Rece), cu aprobarea presedintelui Eisenhower. Armata SUA trebuia sa puna la punct un avion in masura sa treaca nedetectat de controalele radar si sa mearga in recunoastere pe teritoriul sovietic in vederea obtinerii de informatii pretioase cu privire la armamente si arsenaluri nucleare. Aeronautica militara a beneficiat in cadrul acestui proiect de colaborarea inginerului Clarence "Kelly" Johnson, unul din pionierii aviatiei americane. Johnson si-a pus intreaga maiestrie la dispozitia guvernului si toate resursele companiei lui aeriene: Lockheed, cu sediul in California. Johnson si personalul Area 51 au elaborat, in 1954, prototipul avionului-spion botezat . U2. Intre timp, pentru a mentine secretul asupra activitatilor desfasurate in incinta bazei, presedintele Eisenhower a semnat un decret-lege care, in fapt, facea inexistenta zona de 100 km patrati din desert din jurul Groom Lake. De asemenea, Eisenhower autoriza mass-media, tot mai curioasa in legatura cu operatiunile conduse in baza din desert, sa prezinte U2 opiniei publice drept "avionul meteorologic". In urmatorii ani au fost puse la punct alte prototipuri de astfel de avioane in laboratoarele Dreamland. Aparate de zbor sofisticate precum "A12" si "Blackbird SR-71", care zburau la viteze tot mai mari gratie utilizarii tehnologiilor de avangarda si a materialelor hi-tech.

Interesul comunitatii stiintifice care gravita in jurul ufologiei incepe la finele anilor '80. In 1989, in mod deosebit, postul Klass-tv din Las Vegas transmite cateva interviuri de mare interes; intr-unul dintre ele, reporterul G. Knapp ii cere in direct lui Bob Lazàr, un fost tehnician al Area 51, sa-i dezvaluie continutul anumitor documente examinate de acesta in interiorul bazei militare. Lazàr declara ca este vorba despre dari de seama si fotografii legate de extraterestri si afirma si ca poate stabili cu exactitate locul si momentul cand navetele spatiale extraterestre se vor intoarce in Area 51. "Aparitiile" sunt filmate cum era si de asteptat de camerele Klass-tv si, in acest mod, ia amploare, in doar cateva zile, si interesul publicului cu privire la baza militara din desert.
   Area 51 devine astfel, timp de multi ani, obiectivul preferat al ufologilor din toata lumea, pana in 1996, cand un studiu condus de Federations of American Scientists pare finalmente sa elucideze misterul. Initiativa, botezata "Public Eye", prevede inchirierea unui satelit particular pentru obtinerea de imagini ale zonei secrete, iar concluzia furnizata de oamenii de stiinta este clara: baza serveste exclusiv pentru punerea la punct a aparatelor de zbor avansate tehnologic. Jurnalistii care se ocupa de "cazul Area 51" se declara de aceeasi parere. Unul dintre ei, Bill Sweetman, in mod deosebit, comenteaza: "In interiorul bazei se lucreaza la invizibilitatea radarelor. Punctul forte pare a fi avionul spatial, un avion care decoleaza utilizand propria energie si cu care se poate ajunge in orice parte a lumii in mai putin de jumatate de ora".
Dreamland va reveni in centrul atentiei, in mod tragic, la finele anilor '90, in urma mortii a doi fosti angajati ai bazei secrete din desert. Avocatul J. Turley va reusi sa dezvaluie, la finele unui lung proces intentat guvernului SUA, un adevar deconcertant: ancheta, dorita cu ardoare de fosti angajati in Area 51 si de rudele muncitorilor decedati in mod misterios, certifica faptul ca in interiorul zonei militare au fost realizate experimente cu substante toxice, ale caror deseuri erau arse in interiorul bazei (angajatii numeau norul toxic "smogul londonez"). Adevarul, sau cel putin ceea ce se stie pana in prezent, pare a infatisa Dreamland mai curand drept un soi de "groapa de deseuri radioactive a Americii" sau sediu al cercetarii tehnologice in scop militar, decat un centru dedicat studierii presupuselor forme de viata extraterestra.
Martorii care, dupa ani si ani, au decis (sau mai precis au fost lasati de CIA) sa rupa tacerea in 2009, nu au fost niste "oarecare": colonelul Hugh Slater, comandant al bazei in 1960, Edward Lovick, expertul care a testat vreme de 30 de ani radare pe unele dintre cele mai faimoase avioane din lume, printre care U-2, A-12 OXCART si F-117, Kenneth Collins, pilot experimental al CIA, decorat cu Crucea de Argint, Thornton Barnes, inginer pentru proiecte speciale in cadrul Area 51 si Harry Martin, responsabil cu aprovizionarea cu carburant a avioanelor experimentale ale bazei. "Nimeni nu stia cu adevarat de existenta noastra. Nici nevestele noastre nu stiau unde mergem cand plecam de-acasa lunea dimineata si ne intoarceam de-abia vineri seara", declara Thornton Barnes. Barnes, specialist in tehnologia radar si in avioanele de vanatoare MIG sovietice, ar fi fost contactat de CIA si solicitat sa se alature unui "pool" selectionat de experti, pentru a lucra la proiecte militare. In calitate de inginer electronist pentru NASA, el a lucrat la primul avion-racheta X-15, la capsula spatiala Apollo si la vehiculele utilizate de primii astronauti la aterizarea si deplasarea pe Luna; in cadrul bazei secrete, a lucrat la dezvoltarea lui A-12 OXCART, un avion de recunoastere super-secret, construit de Lockheed Corporation. Proiect desecretizat de CIA la peste 50 de ani de la finalizarea lui.
Barnes si colegii lui au realizat 2.850 zboruri pentru testarea A-12 OXCART in afara Area 51.Aparatul putea zbura la viteza de 2.200 mile orare, la o inaltime de 90.000 de picioare; era avionul cel mai rapid din lume, pe care niciun sistem de supraveghere al URSS nu l-ar fi putut detecta vreodata. Si totusi, pe cat de imposibil de detectat, se pare ca cineva ar fi reusit sa repereze niste flash-uri luminoase, lucru care conform inginerului Barnes ar fi creat si mitul extraterestrilor asociati cu Area 51. "Am considerat ca este un lucru pozitiv. Miturile legate de OZN ne-au facut munca mult mai usoara. Adevaratii extraterestri eram noi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu